• Sokféle módszerrel segítjük az Ariadne programok használatát

Bemutató

Oktatás

Egy alapképzésből, majd az érdemi programhasználat során többszöri továbbképzésből áll.

A képzés formája lehet:

  • számítógépes tantermi oktatás
  • távoktatás
  • tematikus hírlevelek

Segítségnyújtás

A segítségnyújtás formái:

  • élő segítségnyújtás, telefonon és/vagy távoli bejelentkezéssel
    ( +36 20 9445311, ariadnehu My status)
  • e-mailen feltett kérdésekre válasz (info@szedicomp.hu)
  • dokumentáció

Távsegítség

Segítségnyújtás az Ön gépén

Egyedi igények kifejlesztése

Olyan speciális fejlesztések, amelyek egy intézmény vagy intézmény típus speciális nyilvántartási igényeit valósítja meg és az általános adminisztrációjához kapcsolódnak.

Előnye:

  • azonos kezelői ismeretek szükségesek
  • integrált
  • intézményen belül egységes
  • költséghatékony

Karbantartás

  • számítástechnikai infrastruktúra változásainak (elsősorban újabb windows rendszerek) követése.
  • létező funkciók javítása
  • a különböző rendszerek közti kommunikáció, adatküldés, jelentés feldolgozás.

Adatkonvertálás

Right Column. This can hold related links and advertisements...